Nasza grupa jest członkiem akcji Dach, czyli sama od roku 1990 stawia sobie za zadanie oferowanie firmom dekarskim najlepsze produkty oraz wspieranie ich marketingu i rekrutacji młodych ludzi.
Rada Doradcza Akcji Dach zbiera się dwa razy w roku aby
wymieniać informacje o bieżących projektach i kampaniach.
Oczywiście nie zabraknie również naszej grupy na targach Poznańskich gdzie przedstawiamy dokładnie naszą oferte wraz ze szczegołami.
Także zrewidowana platforma internetowa do rekrutacji młodych ludzi tzw „Świat Dekarza”. Jest nowe hasło kampanii wizerunkowej
to także: „Dekarze jako obrońcy klimatu”. To też już było
podchwycone przez niektóre artykuły prasowe.
Większość czytelników korzysta ze smartfonów
Dlatego nasze tematy sątakże odtwarzane również za pośrednictwem mediów społecznościowych. „Postrzegamy siebie jako część społeczności, z „Najelpszymi od dachów” na Instagramie i zUmbrella marketing na Facebooku, gdzie mamy już ponad 9000 subskrybentów,. Dzięki swojemu niewielkiemu, potężnemu zespołowi grafików i dziennikarzy, dyrektor zarządzający chce teraz zrobić kolejny krok w celu wznowienia pracy
magazynu internetowego, zwłaszcza w odniesieniu do korzystania z internetu.